Wednesday, July 30, 2008

هنا الإسكندريه

تحياتي من الماريا الحبيبه. ما احلى ليلك وما اصفى نهارك

20 comments:

Unknown said...

حمد لله على السلاااااااااااااااااااااااااااامه
طيب فرصه بقى يا سيدي وانت موجود نعمل تجمع للمدونين عندنا
نورت اسكندريه

زُمُرده said...

حمدلله ع السلامه

استمتع واملا روحك واشحنها اوووووووي
نورتك ارضك وبحرك

بنت القمر said...

الف الف الف حمدلله علي سلامتكم
الماريا نورت
ان شاء الله تتبسطوا ترمضنوا معانا طبعا
سلامي للمدام بجد

loumi said...

إشكمن الدنيا منورة يا خاااااااااااااااااال
حمدلله على سلامتك
ويا رب تقضي أجازة جميله
سعيده عليك وعلى كل الناس إللي حواليك

الفين سلام وتحيه

قوس قزح said...

حمدلله على السلااااااااامة
اخيرااااا
عايزاك بقى تحضن كل حتة فيها بعيونك
و تستمعت بكل نسمة هوا
و متنساش الصورررر لكل لقطة حلوة

يارب تكون اجازة سعيدة و تطفى نار شوقك لها

Anonymous said...

صبح صبح يا عم الحج

الأماكن كلها مشتاقة لك
و باراسو و ألطاف برضو مشتاقين لك
ههههه

سعيد إنك التقيت بحبك الأول -الاسكندرية طبعا عشان ما تزعلش المدام

و أتمنى لك اجازة سعيدة بين أهلك و أحبابك

فى القلب said...

نورت
وأنا مع لماضه لأنى راحه أصيف فى ماريا
يا هنايا يا سعدى

اسكندراني اوي said...

لماضه
اهلا يا دكتوره الله يسلمك ياااارب
ما نتحرمش منكم يا فندم
والله انا من ايدكو دي ليايدكو التانيه
ههههههههههههههههههههههه
طبعا يشرفني اننا نتقابل كلنا ليه لا
تحياتي ليكي

اسكندراني اوي said...

زمرده
الله يسلمك يا ستي
اه حستمتع ان شاء الله املأ روحي ايه دي اسكندريه هي روحي
الارض منوره باصحابها
انتي اللي نورتيني بتعليقك ده

اسكندراني اوي said...

بنت القمر
الله يسلمك يا فندم
الماريا منوره باصحابها واحبابها
ربنا يسمع منك وربنا يبسطك انت كمان والاسره الكريمه ان شاء الله
والله انا وصلت السلام لحواء وهي كمان بتسلم عليكي
تحياتي لكي وللاسره

اسكندراني اوي said...

loumi
خانوووووووووووووووووم
منوره
اشكمن الدونيا منوره بيكم
ههههههههههههههههههههههههههه
الله يسلمك يا ستي
وربنا يجعلها اجازه سعيده ان شاء الله ويسمع منك ربنا
تلات تلاف سلام وتحيه
نورتيتي بالزياره

اسكندراني اوي said...

قوس قزح
الله يسلمكم يا فندم
اه شفتي واخيرا انا في اسكندريه
جميل تعبيرك
احضن كل حته فيها بعيوني
من جهه الهواء بجد بجد الجو باليل جميييييل
اما النهار فحررررررر ورطوبه
هي اي نعم مش زي الدوحه بس برضه حر
وش عرقاااان
هههههههههههههههههه
اشكر للزياره وربنا يتقبل الدعوات ان شاء الله
نورتي

اسكندراني اوي said...

سليم
يا مرحب بالتفتيش الهندسي واساتذةالنفتيش الهندسي
شفت انا عرفتك ازاي
صبح صبح يا عم الحاج
والله الاماكن كلها زي ما هيا مشتاقالي انا كمان مشتاق لها
ههههههههههه اسعد الله سنك انت لازم تفكرني بالطاف وباراساد
وانا كمان سعيد انت التقيت حبي الاول
اسكندريتنا
اشكرك على الامنيات الحلوه
وشاكر ليك الزياره والتعليق
اسعدتني جدا تلك الزياره

اسكندراني اوي said...

في القلب
الله ينور حياتك كلها يااارب
وانا كمان مع لماضه
بس انا مش رايح مارينا لسه مش عارف حروح فين
ربنا يهنيكي ويسعدك دايما يارب

نبراس العتمة said...

تحياتي ..
هنا الاسكندرية..وين الشواطئ والمنارة لو هنا الاسكندرية عرفينا بها احنا السياح الجدد أو القادمون

يا مراكبي said...

أجازة؟

أنا بتجيلي أرتكاريا أول ما بأسمع كلمة أجازة .. أو إن حد أخد أجازة

اللهم لا حسد

خد بالك وإنت بتعدي الشارع .. ههههه

اسكندراني اوي said...

نبراس العتمه
اسكندريه ما تتشرحش
اسكندريه تتفهم
اسكندريه يا سيدي الفاضل حاااااله
صعب اني اشرحها لك
حبها زينا حتلاقيها احلى البلاد
وبعدين انا اسكندراني مش اسكندرانيه
طلعت منك اوت دي
ههههههههههههههههههههه
نورررررررررررررررت

اسكندراني اوي said...

يا مراكبي
يا هندسه
اظن بعد 9 شهور شغل متواصل اعتقد ان قلقل من الراحه تكون واجبه
الحمد لله ان عينك بااارده
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
شارع انه شارع دا اسكندريه هنا شوارعها مش عاوز اقولك
ربنا يستر
نورتني يا جميييييل

Doaa Ebrahim Aaql said...

حمدالله على السلاااامه
اجازة سعيييييده


يارب دايماً
سعيد ومبسوط

.
.

تحياااتي

اسكندراني اوي said...

princess dodo
اشكرك على الدعوات وربنا يكرمك بمثلها ان شاء الله
شاكر ليكي الزياره