Wednesday, March 24, 2010

Sway With Alex

13 comments:

RASHA said...

بحب اسكندية اوى

يا مراكبي said...

أنا بحب الاتنين قوي

اسكندرية

وسواي

بوست جميل قوي بجد

Anonymous said...

طبعا بما أنى أسكندرانية وعيشا فيها فأنا من عشاق مدينةالأسكندرية .
وأود زيارتى فى مدونتى والتواصل
دومت بسعادة وخير

اسكندراني اوي said...

رشا
والله وانا كمااااان

اسكندراني اوي said...

يامراكبي
والله وانا بحبهم اوي اوي هما لاتنين

اسكندراني اوي said...

الحب الجميل
اهلا بيكي ا بت بلدي
تشرفني زيارتك وعلى عيوني اجيلك حاضر

alexkey said...

أحييكي على هذه المدونة الرائعة وعلى الفيديو الجميل ده مدينتنا الإسكندرية
بالتوفيق دائما وأبدا

Anonymous said...

فين احلا حته في اسكندريه ؟

Remas said...

انا مع انى من القاهرة
بس بعشق اسكندرية

وبحب سواى اوى اوى
والاغنية لايقة اوى على اسكندرية

المدونة رائعة بجد
حسيت فيها بهوا اسكندرية اللى بيرد الروح

حابس نمله و بعذبها said...

من اجمل مدن مصر ان مكنتش أجمل

فى الشتا احلى بكتير من الصيف كمان

فكرة من الزمن ده said...

روعة
تحفة اثر
اوي
اسمحلي اشيره عندي
تحياتي

علاء المصرى said...

عزيزى أسكندرانى

لقد ضغط بهذة التدوينة على ملهمى

أسمحلى أقولك حاجة وأنا قاعد فى العصافرة على لسان أمام فندق ريجنسى كتبت هذة القصيدة

من فضلك أدخل مدونتى لتراها فهى أخر تدوينة

مع تحياتى كاتب مصرى

اسكندراني اوي said...

اهلا بالجميع ونورتوني بجد