Wednesday, October 3, 2007

شوفوها بعيوني

36 comments:

Hadota ... حدوتة said...

هيييييييييييييييه
انا اول تعليق

السلايد شو مش طالع عندى
بس ادينى حجزت اول تعليق
هاجى تانى
تكون السلايد شو طلعت

تحياتى يا اسكندرانى
عاوزة هدية بقى

ولا اقولك
هديتى انى اول تعليق

سلالالالالام

اسكندراني اوي said...

اهلا وسهلا بيكي
اول تعليق
نورتيني
مش عارف ليه السلايد شو مش طالع عندك
عموما حشوفك تاني اكيييييد

عينايا عشانك اشري على هديتك توصلك

تحياتي

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

ولا باين عندي انا كمان يا اسكندراني
!

http://kasperb4.blogspot.com/ said...
This comment has been removed by the author.
http://kasperb4.blogspot.com/ said...

جميل العرض
وباين عليك عاشق ولهان يا صاحبي

:D

tota said...

اه ياني يااسكندراني ديما بتنقلنا اسكندريه واحنا بعاد عنها بتخلينا نلف فيها واحنا مش فيها
بجد شكرا
وصورك اكتر من رائعه
سلامي ليك

Esmat said...

العزيز اسكندرانى اوى
تحياتى لك وسلامى
انا للاسف مش واضح عندى شىء
لكن دعوة الى الله ان يسعدك دوما
و تكون ايامك سعيدة
والتحية الكبيرة لك

Hannoda said...

شفتها بعيوني أنا وقلت "تحفة" ومالهاش مثيل
وشفتها بعيونك قلت "روعة" وما أقبلش بغيرها بديل

ولما نشوفها بعيون غيرنا حانحلف إن في الكون ما في غيرها يتشاف أو يتحس

حلو اوي الشو

اسكندراني اوي said...

آلام وآمال
عاشق لاسكندريه نعم
ولهان بحبها اكيد

تحياتي

اسكندراني اوي said...

tota

اهلا وسهلا بيكي
والله انا بفرح جدا لما حد بينبسط من الصور ويعيش فيها
وليها جوا اسكنريه
نورتيني

اسكندراني اوي said...

Esmat
التحيه وزالشكر ليكي لتواجدك الدائم ياريت تحاولي تشرفيني تاني
الصور حتظهر ان شاء الله

تحياتي

اسكندراني اوي said...

Hannoda
اخجلتم تواضعنا يا فندم
انا بحس الصوره بلقطها وبتطلع بالشكل ده
والحمد لله انا بتعجب الاسكندرانيه
وغير الاسكندرانيه كمان

لكي كل التحيه والحترام

Nani said...

السلام عليكم
انا بموت في البحر ونفسي اعيش في حتة فيها جبال وبحر
اقرع ونزهي بقى

اسكندراني اوي said...

Nani

ليه بس كده
ربنا يحقق لك كل احلامك يارب

شاكر ليكي الزياره

Desert cat said...

سبحانه الخالق
وتسلم ايد اللى لقط الصور
بصراحة بصراحة يعنى
لو لم اكن شرقاوية لوددت ان اون اسكندرانية

Esmat said...

الله الله ايه الجمال ده
حقيقى انت رائع
الصور كلها ظهرت عندى
ربنا يخليك
واشكرك جدا جدا
ربنا يبارك فيك
واسعد الله اوقاتك
بجد احلى هدية

اسكندراني اوي said...

Desert cat
الله يسلمك اصل انا اللي لقطت الصور
وش بيضحك
تحياتي ليكي ولاهل الشرقيه كلهم اهل كرم وخير

نورتيني

اسكندراني اوي said...

Esmat
الحمد لله ان الصور ظهرت عندك
ربنا يكرمك على الدعوتين الحلوين دول
ولكي مثلهم ومثلهم
وربنا ينولك كل اللي في بالك يارب

لكي كل التحيه والاحترام

بنت القمر said...

الصور ظاهرة عندي بس صغيره اوى
السلايد اللي بيمشي الصور ورا بعضها احلي عشان اوضح وعموما شطوط اسكندريه دي اكيد في الشتا مش في الصيف مستحيل
الصيف دا كان الشطوط لعنه
تحياتي

اسكندراني اوي said...

بنت القمر

والله يا سيدتي انا ما صدقت ان السلايد شو ظهر اساسا
عملت كذا منظر وما طلعش منهم الا ده
عموما الصور في فتره الخريف اليومين دولل يعني على شويه صور قديمه
بجد شاكر لاهتمامك بظهور الصور
عموما هي موجوده عندي تحيت امرك ابعتهملك لو تحبي

تحياتي يا سكندريه يا اصيله

يا مراكبي said...

أنا كمان مش طالع عندي البتاع اللي إسمه سلايد ده

هو فيه قصة وألا مناظر؟

Anonymous said...

مشتقالك يا اسكندرية


عارف بجد
نفسي الشتا يجي بسرعة
عشان اروح اسكندرية
و اقعد ع البحر



واسكت

بس...ح اروح و اسكت قصاده

:))

وحشاني ريحة اليود هناك
و صوت الموج

و نسمة هوا الشتا هناك
ومنظر الغروب

و قواقع تذكار

:)

Anonymous said...

انا ظاهرة عندي الصور فلا داعي للقلق


يا مراكبي..اطبع لك الصور و الصورة بخمسة جنيه و الحسابة بتحسب؟

:D

اسكندراني اوي said...

يا مراكبي

ههههههههههههههههههههههههههههههه
صوم يا هندسه صوم
مناظر ايه بس

وش بيضححححححححححححححك

انظر تعليق
Epitaph
بجد نورتني
اصبر شويه على البوست لما يحمل بالكامل

اسكندراني اوي said...

Epitaph

يا دماغك
بجد بجد انت كده بالفعل بتحبي اسكندريه
اللي يقول الكلام ده لازم يكون دماغه عاليه اوي

تنوري اسكندريه زي ما نورت البوست كده
لكي كل التحيه

همسات دافئه said...

الله الله
هى عيونك حلوه كده
هههههه
بجد تحفه وحشتنى قوى الصور جميله جدا فكرتنى بذكريات جميله
تحياتى ياعزيزى
شيماء

يا مراكبي said...

بعد إذن صاحب المدونة

العزيزة أبيتاف

موافق عالخمسة جنية بس بشرط إن الصور تيقى مناظر مش قصة .. كده يبقى سعرها معقول جدا

:-D

بس بعد الفطار بقى

:-D

وش بيغمز طبعا

اسكندراني اوي said...

همسات دافئه
يا اهلا وسهلا والفين مرحبا
ايه رايك في عيوني اللي شافت احلى اسكندريه
سعيد جدا ان الصور عجبتك

تحياتي ليكي

اسكندراني اوي said...

يا مراكبي

مش محتاجه اذن يا صديقي المدونه مدونتك
Epitaph

المراكبي وافق ما تنسيش نسبتي من الارباح الاتفاق تم عندي والصور صوري يعني مش حاخد كتير
او ك

واحده من الناس said...

يا اسكندريه يا ويا بخت اللي قاعدين فيكي

عــلاء ســالـــم said...

السلام عليكم

مجموعة صور جميله فعلاً
الأسكندريه مدينة جميله جداً مافيش شك في كده
وأجمل مافيها ناسها.

أشكرك على إمتاعنا بالصور الجميله دي

اسكندراني اوي said...

أوشــــــه
ويا بختنا احنا كمان باسكندريه
تحياتي ليكي

اسكندراني اوي said...

علاء سالم

انا اللي بشكرك على زيارتك وعلى كلامك الرقيق اللي زي العسل

تحياتي اليك يا سيدي الفاضل

L.G. said...

يا اسكندرية عمار ..شمسك نهار نوار
ليلك ياعين ياليل ده جنة للسمار .. ده جنة للسمار
كتب التاريخ عالحجر .. اسمك ونقشه صخر
دي اسكندرية دي ماريا دي عروسة زي .. زي القمر
كفاية علينا البحر صديق وحبيب وعيلة
مينفعش ناخد كوبي من فضلك

L.G. said...

عفوا .. بجد لازماني صور القلعة خاصة التي توضح الرصيف الخلفي لها الذي أزيل الآن الصور القديمة أيام ماكان في شط صغير بجد معلش عشان لما أشرح لولاد ولادي ان شاء الله يكون مدعم بالصور وشكرا

حابس نمله و بعذبها said...

اسكندريه لو خيرونى بينها وبين اى حته تانيه اعيش فيها هختار اسكندريه بجد مصر المحروسه كوم واسكندريه كوم تانى عامله زى الاهلى وبقيت اندية الدورى